Pyhra2 július 21 szerda

 2010.07.21. 20:06

Ma reggel is Niki nélkül keltem útra, a Wirtschaftban persze rögtön kérdezték, hogy mi van vele, kivéve mondjuk Aloist, akinek késő délután jutott ez eszébe...

A tegnapi festést kellett folytatnom, Engelert aszisztálása mellett, kezdtem egyre zöldebb lenni, ahogy a befestendő tárgyakon fogyott a festetlen felület, azzal arányosan rajtam egyre több lett:) Egy gyors boltbamentel után 9-re jött értem az asztalos, és felmentünk befejezni a maradék gerendákat. Teljesen jófej volt attól eltekintve, hogy abban a hitben élt eddig, hogy mi szlovákok vagyunk...Elmesélt egy csomó dolgot magáról, a házukról, a felesége autóiról, az itteni ezermesterekről. Pesze közben dolgoztunk is. Néha megakadt a fa a gépben, akkor valami löttyöt fújkált alá, aminek oylan szaga volt mint a benzinnek, de elmondta hogy ez nem az, hanem valami speciális keverék, ettől nyugodtan lehet később festeni, nem hagy a fán nyomot, viszont elég drága, literje 20 euro.

Megkértem, ha csinál majd pálinkát segíthessünk neki, de azt mondta szeptember előtt nem lesz pálinkafőzés, de megígérte, hogy majd elhoz minket körbenézni egyszer.

Sajnos elég hamar végeztünk fent, és visszavitt Engelbert festékéhez.:( festhettem újra, Engelbert meg közben hol a biciklimet javította, hoyg majd tudjuk használni, majd elment fűkaszával füvet vágni. Csak éppen ha a feje nem lenne odanőve a testével azt is elhagyná, mert kb 10 percenként jött vissza a műhelybe valami miatt.:) Alois egész rendes volt, elmagyarázta miket is festek éppen, hogy legalább tudjam mi lesz belőle. Az egyik az erdős traktorhoz lesz tároló, a másik pedig az új tető elbontása után tároló. Együtt menbtünk fel ebédelni, ahol én már nem szórakozom a különüléssel, így együtt eszünk mindannyian... Eddig nem szóltak rám, sőt teljesen jó a hangulat:)

Ebéd után újra festés, majd mikor a zöld elfogyott, akkor rátérhettem a Wetterstation elbontott, és már legyalult (szépen felújított) deszkáira... Na de mivel ezt barnára kell festeni, így a barna szín is felkerült a ruhámra, ott van az egész munkamenet szépen sorban:) Egyszer bejött hozzánk Karl, és mondta, hogy reggel ikrek születtek az istállóban, de mindkettő elpusztult, meg még a tehén is.:( Tőle nem tudtam meg sokkal többet mert sietett, de majd Brunotól este:)

Engelbert éppen visszajött valamiért, amikor megérkezett a dögszállító autó a hullákért. Na mivel én iylet még soha nem láttam, mentünk együtt segíteni, vagyis leginkább alig levegőt véve nézelődni..:( Amíg nem nyitotta ki a hátsó ajtót, addig nem volt vészes a szag, nade akkor.... Az leírhatatlan, hogy milyen büdös volt. Volt benne minden. Rögtön az ajtóban például egy disznó nézett velem farkasszemet, ami később ki is gurult rá a mi borjainkra...:( Hátul ahol a tehenet szedte fel az autó jobban be lehett látni mik is vannak már bent. Hát elsőre egy nagyon szőrös valami szúrt szemet, azt hittem a jeti...De valószínű egy skót felföldi marha lehetett. A sofőr egy fiatal srác volt, aki nem zavartatta magát, bemászott a kocsi belsejébe, és a hullákon lépkedett be hátra, hogy helyet csináljon az új tetemnek... Na ekkor mondta Engelbert, hogy milyen jó ez a szakma... Nekem is ez fordult meg a fejemben, hogy na ez aztán nem semmi, ehhez gyomor kell, meg hogy már ne érezze az ember a szagokat...Mielőtt felhúzta volna lánccal a tehenet a kocsiba még ellenőrizte, hogy a számlán, vagy blokkon lévő ENAR szám egyezik-e a felvett tehénével, és már ott se volt.

Még további festés, majd Engelbert elvitt a fűnyíró traktorral száguldozni úgy, hogy én fent ültem a szépén, és nagyon kellett kapaszkodni, nehgogy elhagyjon.. Mondta is, hogy nem lenne jó ha Niki a szobában, én mega kórházban feküdnék. Azért vitt fel, hoyg amíg ő füvet nyír, én figyeljek a Kalbinnenekre, nehogy bejöjjenek, vagy elmenjenek valamerre. Csak épen az volt a bökkenő, hogy már vagy 3 napja nem azon a legelőszakaszon vannak, hanem kint az út mellett... Vajon Engelbert merre már?:P

Már éppen pakoltam, el a festéket, mikor láttam, hogy Bruno eteti a borjakat, és a kicsi lerúgta a tejes vödrét, és az egész tej szétfolyt, amit Bruno nem látott, mert éppen eltűnt valamerre. Szóltam neki, mire mondta, akkor adjunk neki másikat, de arra várni kell, mert Franznak éppen nincs teje:) Megbeszéltük addig a mai történéseket, kiderült, hogy a hétfői torzszülött borjú anyja pusztult el ma, és nem a ma született ikreké.. Szóval 40-es pusztult el, 14-esnek meg az ikrei:(

Később Brunonak ki kellett szedni a 14esből a méhlepényt, még jött ki magzatvíz is belőle, meg rakott be penicillint, hogy ne fertősződjön el, meg kiürüljön aminek ki kell jönnie. Épp mikor jöttem volna el, megérlkezett Maria is, aki rögtön Niki felől érdeklődött, hogy sikerrel jártunk -e tegnap az orvosnál. Mondtam minden rendben ment, akkor megnyugodott, hogy nem volt baj, hogy nem tudott velünk jönni.Mire hazaértem, Niki már nem tudta elképezlni hol voltam, most éppen nem aludt, csak amikor napközben fent voltam 2x, meg úgy általában egész nap....:( Hát aki ezt még nem élte át, az el se tudja képzelni milyen ez:(:(:(

Évi

A bejegyzés trackback címe:

https://bumbee-csigu.blog.hu/api/trackback/id/tr842166995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gumibogyo07 2010.07.22. 09:15:16

Sziasztok Csajok!

Niki már megint összeszedtél valamit...ejha pedig még alig vagy kint! Remélem azért minden okés és jól megy a gazdálkodás a szomszédoknál ;)Vigyázzatok magatokra és Niki: GYÓGYULJ MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sok pusza
süti beállítások módosítása