Pyhra 2 augusztus 21 szombat

 2010.08.21. 18:04

Reggel vegre sokäig aludhattam...volna, ha Niki nem közölte volna mär vagy fel 8-kor hogy ö nem tud toväbb aludni, es inkäbb felkelt. Na azt ezt követö kb 2 orärol nem tudok semmit, mert ö elfoglalta valamivel magät, en pedig tultettem magam a dolgon, es aludtam toväbb.:)

Kb 11kor elindultunk Schallaburgba, amit tegnap Bruoek javasoltak, hogy nezzünk meg.

Évi

 

Na igen az odavezető út a lehető legegyszerűbb lett volna, ha Évi nem nézi be az összes lehajtót, ahol Schallaburgba kell menni.... az összes útat benézte, így megint tolatgatott... bár szerintem már direkt csinálja mert imád tolatni :D:D:D:D

Végülis megérkeztünk :) Megnéztük a kiállítást :) Izgi volt, nekem legjobban a retros szobák tetszettek :) volt hatalmas óriás zenegép, kettő is :D egyszer majd nekem is lesz olyanom :D

Volt valami koncert is, amit Pito Zoltán és zenekara adott, nem voltak rosszak, de jók sem :D

Bálákon ültünk.... azt hittük valaki férjhez megy :) de sajna tévedtünk, pedig beültünk a násznép közé :D

Majd lassan haza, vásárolgattunk, benéztünk a wirtschaftba, hoyg Brunonak megmutassuk családi nap van a hétvégén schallaburgban és milyen jó lenne nekik MAriaval és az unokákkal... de mondta hogy holnap szülinapozni mennek a sógorához... így majd legközelebb megnézik..

Lent valami vadásztalálkozó volt, mert nagyon sokan voltak a wirtschafban...

Haza jöttünk, lementünk filmet nézni, közben jókat nevettünk, jó volt :) Végül Évi elaludt lent, így szóltam neki záróra és irány felfelé... majd fekvés :)

 

Niki

A bejegyzés trackback címe:

https://bumbee-csigu.blog.hu/api/trackback/id/tr492237586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása